lördag 23 januari 2010

En bra dag

Igår var en bra dag! Bra dagar är då jag inte tänker så mycket på den 26:e januari. Min älskade kvinna (vi kallar henne Mette) drog med mig till Söder där vi hängde hela dagen. Lunch, fika och shopping - längesen jag känt mig så bekymmersfri och glad. Även om jag delvis reflekterade över operationen, så gjorde jag det med helt andra ögon. Stark, förväntansfull och positiv. Lycklig lattefarsa! Sen blev det kväll och det fantastiska bara fortsatte - barnvakt och restaurangbesök. God mat, bra musik och bara jag och Mette! Vi kom fram till att det måste varit mars 2009 vi senast varit ute ensamma. Välbehövlig kväll!

En bra dag. När det konstant händer grejer och mitt humör är på topp, känner jag mig inte alls sjuk. Inte mer än i förbifarten la jag märke till min hårda puls eller gav efter min trötthet. Därmed blir operationen på tisdag än mer absurd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar